رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستیابی به فروش ۷۴ میلیارد ریالی در جریان برگزاری دوازدهمین مزایده خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی این استان خبر داد.

به گزارش هرمیزان، به نقل از دادگستری هرمزگان مجتبی قهرمانی روز جمعه گفت: مزایده وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌های استان با اطلاع‌رسانی مناسب مورد استقبال گسترده متقاضیان و خریداران قرار گرفت و در نتیجه آن، خودروها و موتورسیکلت‌های موضوع این حراج در مجموع به قیمت بیش از ۷۴ میلیارد و ۳۶۵ میلیون ریال به فروش رسید.

وی ادامه داد: همه موتورسیکلت ها و اکثر خودروهای سواری عرضه شده در این مزایده، چندین سال در پارکینگ‌های استان بلاتکلیف مانده بود.

قهرمانی تصریح کرد: تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی و ساماندهی پارکینگ ها از جمله برنامه های راهبردی دستگاه قضایی استان هرمزگان برای صیانت از بیت المال است و با تدوین برنامه جامع، تمامی دادستان‌ها و رؤسای دادگستری‌ حوزه های قضایی استان به صورت مستمر در حال بازدید از پارکینگ ها هستند.

دوازدهمین مرحله مزایده خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی استان هرمزگان از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۱:۳۰ روز چهارشنبه ۲۷ آذرماه ۱۴۰۲ برگزار شد که در جریان آن، تعداد ۱۵۳ خودرو و یکهزار و ۲۶۷ دستگاه موتورسیکلت فروخته شد.